Tema: Re: atostoginiu skaiciavimas
Autorius: Sail
Data: 2011-10-20 11:23:09
Nei jie svelnus nei pukuoti tie uzsienieciai jei ka. O darbuotojai dykai
seriami del to, kad pavalgius ner ka veikt ir eina dirbt, taigi pietu
pertrauka gaunas pusvalandis vietoj valandos - pusantros.

Tautiecio verslas tai dazniausiai su lozungu "milijona man cia ir dabar".
Arba uzduos tau klausima - va pelno nuostoliu ataskaitoj matau milijona
apatinej eilutej, o va banke tai jo nematau. A kur jis? Nu ir ka tu jam,
tiesiai pasakysi, kad durnas, ar bandysi visa teorija aiskint?
Ir poziuris savininko i darbuotojus, kaip kareivio i utele. Supratimas
darbdavio apie atlyginimus tokio lygio -  "blet, jis gi tiek daug gauna,
blogai", vietoj to, kad paziuret, kiek gi tas darbuotojas naudos duoda.

Uzsienietiskos didesnes imones supranta, kad buna nuostoliai, kad buna tai
ir ilgesni laika, kad egzistuoja sutartys, kuriu tenka laikytis, ir
panasiai. O siaip jie irgi kapitalistai ir siekia pelno. Bet bent jau
civilizuotesniais metodais. Ir netgi kartais supranta, kad mokescius moket
tai normalu, ir kad juodos buhalterijos nereikia.

Tarp kitko, "uzsienietis" siuo atveju tai suprantama kapitalo kilme is
vakaru, o ne tautybe.

Keista, kad pats su tuo nesusidures.