Tema: Re: atostoginiu skaiciavimas
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-20 10:53:18
tai prasau papasakoti tuos esminius skirtumus tarp tautiecio vykdomo verslo ir uzsieniecio vykdomo verslo?
Imho nematau jokio skirtumo vertinant pagal tautybe, bet pagal asmeninius bruozus - skirtumai esminiai net ir tose paciose tautybese.

O siaip lyrinis nukrypimas apie dievinamus uzsienio verslininkus lietuvoje. Gamykla, grazu, imones deklaracija "nulis tolerancijos diskriminacijai" "atsakinga imone" ir pan. Stai valgykla kur maitiname darbuotojus nemokamai! Nemokamai? Visus? Jmmm... Ne nevisus, tik tuos kurie.... :) Taigi jei esi valytojas tai nemokamo maitinimo negausi nei pas tautini nei pas uzsienini darbdavi :) Cia siaip, isivaizdavimui kokie jie svelnus ir pukuoti.

T:)