Tema: Re: atostoginiu skaiciavimas
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-19 08:53:29
Nukrypstant i sona - nelabai supratau kuo cia skiriasi Vilnius ar Kaunas ar Klaipeda. Ir dar visai nesupratau kuo skiriasi dirbti lietuviui ar uzsienieciui. Nezinau gal as kazko nezinau, ar per mazai ko maciau, bet mano giliu isitikinimu ne savininko tautybe turi esmines itakos darbuotojo motyvacijoje :)

T:)