Tema: Re: Namo uzrasymas vaikams
Autorius: Diedukas
Data: 2011-10-18 15:56:11
> Isskiria tik teismas. Su tavo teisinemis ziniomis be advokato niekaip. Su
> advokato galimi du keliai. Susedate kartu (kitai pusei gali atstovauti ir
> zmonos advokatas arba randate viena, kuriuo pasitikite) ir susitariate
> kaip viska pasidalinate. Kainuoja nedaug, uztrunka neilgai, bet vistiek
> einate i teisma. Kitas variantas - nesusitariate ir Jusu advokatai
> susitinka teisme. Vo tada jau mokesi gerai.

Siek tiek aiskiau.
Bet tai testamenta tipo kad manas vaikams as galiu pas bet koki notara
parasyt, taip ?
nes mane kazkodel spaudzia vienai is dukru uzrasyt....
Gal nezino pacios tada kad kaip sakot galiu ji bet kada pakeist.

O tai del skirybu, kaip ten tada maciau internete tipo "pigios greitos
skirybos" atsiunciam sutuoktuviu liud. asmens doc kopijas uzpildom prasymus,
kad turta pasidalinam ir pretenziju neturim, sumokam pavedima ir tipo gaunam
pazymas kad jau isskirti....tipo jokiu teismu ir advokatu.
Cia ka blefas koks ?