Tema: Re: Namo uzrasymas vaikams
Autorius: Diedukas
Data: 2011-10-18 15:10:35
na tai blyn man dar ne 70m... gal dar is dusios taip neuzrasineju.... todel
pasakiau, kad nebent tik padaryti testamenta, kad po mirties....

Man aisku geriau butu atiduoti vaikams ir gauti skirybas abipusiu sutarimu,
be jokiu teismu, negu moketi jai puse namo vertes ir neaisku ar su vaikais
dar pasidalins....
Siaip tai visom sumokeciau po lygiai ir tesizino, bet kad nera is ko
sumoket... tureciau nebent tik parduot viska...

Ir po tokiu istoriju itarimu visokiu cia turiu...