Tema: Re: Namo uzrasymas vaikams
Autorius: Diedukas
Data: 2011-10-18 15:18:23
> Gal galima kazkaip daly namo uzrashyti? Ar gal jei babkiu yra atskirti
> daly namo statybiniais procesais ir tada uzrashyti ta daly?

Tai name yra virtuve svetaine ir miegamas, atskirai katiline is san
patalpa... iejimas vienas
 tai kaip dabar ta dali padaryt, ka vietoj lango duris is lauko idet o
viduje uzkalt ?
na neiseina nieko cia dalim padaryt... per mazas jis...

> Sheip jusu vietoje nepultceu daryti skubotu uzrashymu, patempti ir
> pasishviesti shioje srityje but gerai, kad apsidrausti nuo nemaloniu jums
> aplinkybiu atsiradimo.

 Na tai apsvieskit, kas ka zinot, nes cia vakar zmona ir dukros buvo
suvaziave ir bandem aiskintis kaip cia mums tas skirybas pasidaryt, nes
vistiek jau metai nebegyvenam, o ji manes nepaleidzia niekaip...  babkiu gi
tipo uz sugadinta gyvenima nori issimusti.... nors visa gyvenima is mano
algos gyveno ir po siai diena valytoja tik tesugebejo dirbt...