Tema: Re: ka manot apie toki vadybininko darba
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-29 14:38:49
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:j61l0m$adg$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip cia pasakius. Paprastai masina perkant kriterijai buna kuras, metai,
> kaina, rida, stovis, spalva ir pan. konkretus kriterijai. O kai pirmi du
> klausimai is serijos "o pakalnutes skaniai kvepia, ir kuo ju kvapas
> skirisi nuo roziu kvapo" tai ir ataskymai - tokie patys "kvepia, skiriasi"
> :)

Internetu moku naudotis geriau negu pats vadybininkas, todėl tai kas
nurodyta jų tinklalapyje ir taip aš žinau. Taipogi modelio technines
specifikacijas aš irgi susiradęs internete, todėl paklausiau būtent tų
klausimų, kurie mane domina. Jo darbas yra parduoti automobilį, o ne
kažkokias prielaidas apie kliento tinkamumą daryt. Atrašė greit, tad spėju,
kad užimtumas jo mažas. Galėtų pasistengt ir daugiau.

> del konkrecios auto - tau dave linka kuriame gali issirinkti ir
> pasiziureti pats. Pagal tavo paminetus kriterijus gal is tiesu jie neturi,
> o pakietus viena ar kelius parametrus jau butu is ko rinktis, bet kuriuos
> galima keisti kuro rusi ar kaina?
> Nors siaip bendrai paemus as buciau greiciausiai pasiules koki varianta is
> turimu kuris butu kazkuo panasus. Gal butum labaiu uzsikabines. Kaip
> kazkas sake kad ir kokia audi vietoj toyotos :)

Būtent- aš taip ir įsivaizduoju vadybininko darbą. Tiesiog visai neseniai
čia buvo diskusija apie tai, ką turi vilkėti vadybininkas, tai ir nutariau
pasitikslinti ar mano nuomonė apie gero vadybininko darbą, sutampa su
kitųmonių nuomone.

Poros praėjusiųjų mėn bėgyje teko įsirenginėti nemažai pabendrauti su
statybinių medžiagų ar dalių pardavėjais ir labai buvo jausti skirtumai tarp
gerų ir blogų vadybininkų. Va ir smalsu ar aš čia išpindėjęs, ar jie š
mala.Be to, mano nuomone, kuo brangesnė yra prekė, tuo geresnis vadybininkas
turėtų būt.