Tema: Re: ka manot apie toki vadybininko darba
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-29 14:11:30
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
news:j61jkt$87l$1@trimpas.omnitel.net...
> Tavo laiskas man panasus i trolinima.
> Vadybininko atsakymas tikrai padorus ir normalus.
> Nebent tu esi metrosexualas ar gejus .
>
> VNO

Kodėl trolinimą? Galbūt tingumas važiuot ir kalbėt būtent ten. Tiesiog
brūkštelėjau paklaust, o man nesugebėjo nei truputį brangesnio, bet panašaus
modelio konkrečiai nurodyt, nei parašyt tų 15 dalykų ir pnš?

Galbūt tu ir viską žinai apie auto pirkimus ir pačius auto, bet ne visi yra
tokie. Aū nieko automobiliuose ir juo labiau jų pirkimuose neišmanau, todėl
ėmiau ir paklausiau. lengvesniu ir man įprastesniu- email keliu.