Tema: Re: ka manot apie toki vadybininko darba
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-29 14:38:24
Sutinku pastangu galejo ideti ir daugiau, juolab tetruko tik pasiulyti koki konkretu viena ar du automobilius, kad ir nevisai pagal pradinius kriterijus, ir tik paskui ideti linka kur pasiziureti likusius.

O del tu 15 skirtumu, man tai jie visai neidomus, tai gal ir gerai kad ju nerase. Nes speju butu teisiog reklaminiai sukiai alia geriausias, saugiausiais, patikrintas, patikimas ir pan. O is tiesu +- tas pats kas turguje uz panasia kaina, tik gal pliusas gali tiketis rasti tikra auto istorija ir tiketis, kad nebus suvirinta is dvieju. Visa kitas... zinau atveju kai net tipo po autorizuoto serviso "pilnos patikros" pries perkant naudota auto, po savaites islenda mega gedimas, kurio simptomai jau turejo buti ir patikros metu bet matai "kompas nerode". :)

T:)