Tema: Re: Del mokejimo uz siluma bendroms patalpoms
Autorius: posix
Data: 2011-09-24 21:53:59
2011.09.24 20:38, ejs rašė:

> realu. Nėra noro. Ir suinteresuotumo.
> Nes apskaitos prietaisas privalės būti tiekėjo atsakomybės ribose.

O tada prisides prieziura, skaitliuku nurasymai, ir mokesciai uz tai ir tt.

>  > I sena daugiabuti sudes nebent daliklius, kurie dar
>
> Ką veikia namo administratorius?

Jus uz sildyma mokat namo administratoriui?

> SFW?

Tai kur didysis ekonominis efektas? As isivedziau dujas ir noriu gyventi
tarkim prie 19, o balandi gal is viso nejungsiu sildymo, nes lauke
silta. Centrinis pleskina iki 23, man dar jiems primoketi reikia.