Tema: Re: darbas be sutarties.
Autorius: tOMZY
Data: 2011-09-19 21:20:47
Nežinau oficialios statistikos (tokios ir nėr turbūt), bet įtariu, kad
tikrai daugiau nei 50% darbuotojų privačiam sektoriuj gauna bent dalį
neapskaitytos algos. Esu ir aš gavęs. Kaip turi būt - žinom, bet kaip yra iš
tikrųjų irgi žinom. Lietuvoj darbuotojams tiesiogiai ar netiesiogiai daromas
spaudimas - arba sutinki, arba eini lauk, o tavo vietą užims kitas. Jei
negauni darbo rimtoj kompanijoj, kur viskas oficialu, renkiesi iš to kas yra
arba važiuoji į užsienį.

Beje, nors baudžiamas tik darbdavys, gavusieji neapskaitytą atlyginimą iš
dalies irgi atsako - juodus privalo deklaruot ir susimokėt GPM.

"VNO"  wrote in message news:j57utl$duu$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar kuris nors darbuotojas prieštarautų darbo sutarties sudarymui, jei ir
> baltais gautų padorią algą? Juodais gaut žmonės sutinka todėl, kad
> svoločiai
> baltais tesugeba tik minimumą mokėt.

tai tu irgi juodais gauni?
o kai atidirbi dvi, tris ir penkiolika dienu aplamai be sutarties irgi ti
kdarbdavi svolocium vadini?
nors darbdavys aisku svolocius, bet darbuotojas minimum idiotas.

o kas del juodu pinigu - kazkada jau mionejau - cia kaip kysio davimas -
turi atsakyti ir gaves ir daves asmuo.
o tai poto verkia per tv ir teismus, kad sveikata prarado :D

VNO