Tema: Re: darbas be sutarties.
Autorius: Final Contact
Data: 2011-09-19 08:47:27
cia darbas statyboj, ketvirtadieni vaziavom is objekto
sako, kad penktadieni nedirbsi, nes uzteks be taves, tai
sakau del tolesnio darbo ar paskambinsit ? sako jo, jei
nepasitiki tai palik darbinius drabuzius masinoj.
as ir palikau,  po to galvoju, koks as asilas tarsi tie drabuziai
butu darbdavio materialinis isipareigojimas.
Tai jis pasityciojo ir ishdure is to pykcio, kad man didesne
moraline ir materialine zala padaryt..