Tema: Re: darbas be sutarties.
Autorius: Vytautas
Data: 2011-09-18 14:35:51
jei nedirbi, tai VDI nenagrines tokio skundo.
man buvo truputi kitaip - darbdavys del pinigu stokos pradejo
nemoketi/veluoti sumoketi. ir norejau iseiti, bet galvoju dar tegul
padulkina VDI darbdavi. tai VDI pasake, kad jei nori rasyti pareiskima del
nesumokejimo ir pan, ta turi padaryti tl, kol dirbi. nusiuntus registruotu
laisku  per pora dienu atejo patikrinti.