Tema: Re: Vaziavimas priespriesine juosta?
Autorius: MumZer
Data: 2011-09-12 19:19:30
del ereliu dar klausimas kur ta vieta
pvz vilniuje vaziuojant upes gatve pro pedagogoni ir green hall'a
situacija tokia:
abipus kelio stovi automobiliai. tada yra vietos kaip 3 juostu kelias.
zymejimas nusitrynes.
masinu eile stovi kartais nuo gelezinio vilko tilto. daugmaz ties green
hall pastatu daugelis norinciu pasukti i kaire isvaziuoja ir varo iki
sankryzos kokius 200 metru. prie pat sankryzos atsiranda juosta i kaire
kurioje telpa 3-4 auto. taciau stebuklingu budu (aprasyt asnkciau)
atsiranda vidurine juosta kurioje telpa gal  15 auto.
ir ka?
dabar tuos likusius, kurie vaziuoja visiskai kitur nei pagrindine kolona
(ji suka i desine) reikia dauzyt?

dar pabreziu, kad toje vietoje gatves plocio uztenka ramiai ant 30-40
prasilenkti