Tema: Re: Vaziavimas priespriesine juosta?
Autorius: arulis
Data: 2011-09-08 16:54:05
O jei supaprasinam ir sukonkretinam  sitaucija .
tarkim vieta apsilenkti 4m
masinu plociai 1.5 metro.
taigi 1.5+1.5 =3 - dar lieka beveik metras tarp masinu.

o pvz nebandai apsilenki, o sustoji savo juostoj per viduri - kali ant
stabdziu ir stovi kaip ozys.
atsumai 1.25 tarpas, masina 1.5 , tarpas 1.25 = 4 metrai . atlekiantis
priespriesa neturi ku dingti, bac i tave. so?