Tema: Re: Vaziavimas priespriesine juosta?
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-08 15:53:02
TU KALTAS.

ar pavyktu irodyti tai- kitas klausimas.
Jei prisipazintum sazininga- kad matei, taciau tycia nesitraukiai, nors galejai- tavo liudijimas puikiausia tavo kaltes irodymas.
Jei aikintum kan nespejai.negalejai/nematei- greiciausiai nepavyktu irodyti tavo kaltes.

p.s. apie morale nematau prasmes diskutuot, kam ji rupi (jei jau uzduodamas toks klausimas)