Tema: Re: uzliejo kaimynai.slepiasi
Autorius: Sail
Data: 2011-08-26 15:43:07
Link prancuzijos ritames :-).

Ten toks variantas galimas - gyvena nuomininkas tavo bute, nuomos nemoka, o
ismest ir ten patekt negali. Bo tas nuomininkas nu neturi darbo ir neturi
kur dingt. Plius jei pats esi netekes kito savo buto, tai nuomojies pats,
kad butu kur gyvent.

Skamba kaip absurdas, bet fakts - patys per TV rode. Na siuo atveju tai
seiminyks prisiteise is savivaldybes, kad jam buto nuoma padengtu, nes savam
gyvent gi negali.

Na zinoma yr ir nelegali isprasymo is buto paslauga, sumoki bicams, ir
nuomininkas laikui begant pats issikelia. O jei teisesauga beldzias i tavo
duris, sakai - nieko nezinau.

Va kur zmogaus teises priveda.