Tema: Re: uzliejo kaimynai.slepiasi
Autorius: pjezo
Data: 2011-08-26 11:24:06
taip.

isivaizduoki kitokia situacija.

tu esi nuominikas, velus vakaras kazin kas lauziasi i duris bbz'no ko.
manau reik gintis nuo isibroveliu...
o butinoji gintis leidzia idomus daigtas ipatingai kai braunasi i gyvenamaja patalpa.

o uzliejimas- na tai nuomininkas nieko gali ir nezinoti apie tai- vandenukas toks idomus daigtas- per perdangu plokstes gali nukeliauti i kita namo puse ir aplieti apatini buta, kai tuo tapu nuotekio saltinis- visiskai ne tas butas kuris yra virs aplietojo...

so- turim zmogu kuris nezino kas vyksta o kazkas braunasi i namus...

Tai jei skambintu apatinis kaimynas ir sakytu: "ei,