Tema: Re: uzliejo kaimynai.slepiasi
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2011-08-26 10:16:04
Visiskai pritariu tam, kad savininkas nelandziotu po isnuomota buta kada
panorejes be jokio reikalo.
Bet kai jis pradeda sukti galva "kaip cia atsidaryti duris" ČP atveju - nu
sorry, jau pereboras... Tai jei skambintu apatinis kaimynas ir sakytu: "ei,
pas mane siuo metu bega ant galvos vanduo is tavo buto" - irgi tarsimes su
nuomininku, kuris prisiputes be plionkes guli pvz ?
O konkreciai siuo atveju juk imanoma, kad gal tas vanduo atbego is auksciau
ir virsutinis kaimynas nei prie ko. Tai dabar as budamas savininkas -
mokesiu apatiniam kaimynui, net nezinodamas ar pats nebuvau uzpiltas is dar
aukciau ?