Tema: Re: Del nesumokamo atlyginimo ir atostoginiu
Autorius: Normaliai
Data: 2011-06-01 10:47:57
Tai nedaryciau. As jam pasakiau del VDi jis man atsake daugmaz man pochui nera
pinigu. Nors pinigu yra as gi zinau :) Jam kazkas su protu gal negerai. Zmones,
klausiau, pas ji jau du menesius negauna atlyginimu, nuo nauju metu dirba pilnu
pajegumu, paskutini karta sumokejo minimumus. Objektai ritasi vienas po kito, net i
prieki eile. Skolos firmos auga, atlyginimu nemoka. Tai ka jau cia bekalbeti. Be to
gi prasiau jau atsibodo.