Tema: Re: Del nesumokamo atlyginimo ir atostoginiu
Autorius: VNO
Data: 2011-06-01 10:26:17
sugalvoti tokia ideja galima ir galima pradeti kokius judesius link taves daryti - tipo va-  kerstas.
aisku po nuodugnaus patikrinimo bus aisku, akd tai melas.
tada tu jau galesi reikalauti uz tai atlygio :D

man taip buvo, kai buvau liudininkas pries ex-menta vienoje avarijoje.
viename is posedziu pas policininka-tyreja, daug pripasakojo visokiu dalyku apie mane: tipo girtas tada buvau (avarijos metu, kai maciau avarija), kad issokes is masinos su draugais (variau su drauge namo) jam grasinau ir pan.
tipo as nepatikimas liudininkas ir suinteresuotas asmuo.
policijoje aisku protokolas buvo.
gale pasakiau, kad  to taip nepaliksiu ir bus teismas uz smeizta :D
tai greit panaikino visus popierius :D

paidomek kas yra privatus interesas.
tavo atveju manu net neatitiks tos formuluotes.

kai siusi laiska, [asakyk, akd nori, akd laiskas butu iteiktas i rankas.
jei tai imone (o tu siusi UAB) tai sekretore ar dar kas priims toki laiska ir pasirasys.
tu pastu gausi saknele.

nezinau ar privaciai galiam daryti, bet dar buna budas, kai gavejas gauna laiska, ATPLESIA ji, o jame jau saknele, kuria tu, kaip siuntejas, gauni atgal pastu.

Siulau pradeti ne nuo laisko, o nuo pokalbio.
Pasakyk jam, pazadek, garbes zodi duok, jo vaiku sveikata prisek, kad tikrai bus teismas.
gal zmogus apsigalvos.

VNO