Tema: Re: Q: apie visokius remontus savaitgaliais
Autorius: expresas
Data: 2011-05-25 14:37:02
STOP! Tu neteisus.

Nėra išskirti (kaip ramybės dienos) nei šeštadienis nei sekmadienis.
Yra numatyta, jog "triukšmauti" galima iki tam tikrų ribų 06-18 h. bet
kurią savaitės dieną.
Todėl tuo metu kviesk policiją kiek nori - niekas nevažiuos.

Šią info patvirtino policijos pareigūnas prieš pusmetį.
Tik šiuo atveju aš buvau tas "remontuotojas" savaitgaliais.

expresas