Tema: Re: apie visokius remontus savaitgaliais
Autorius: ROOTS
Data: 2011-05-23 14:37:37
o jei chujarins kokius 2-3men
paskui kitas kaimynas kitus 2-3 menesiu ir t.t.?
Atai kame problema: Samdai darbininkus ir jie darbo dienom, darbo valandom
padaro remonta. Neturi pinigu? Tada imi atostogas ir pats daraisi remonta
darbo dienom darbo valandom. Nepatinka? tipo mano atostogos skirtos mano
poilsui, o ne mano darbui? ir Bybi dejau ant kaimynu poilsio?
Ir isvis, visame remonte tik dalis darbu yra chujarinimas perforatorium, tai
gal vistik ta nedidele dali darbu galima atlikt darbo dienom, darbo
valandom, minimaliai trukdant kaimynus?