Tema: Re: Kvietimas dalyvauti kadastriniuose matavimuose
Autorius: Ash
Data: 2011-05-11 13:34:41
Gal. Išeitų toji bendrasavininkė nusipirko dar sklypą greta.
O kur paprastai galima pažiūrėti kokie sklypų Nr.?

"Sail"  wrote in message news:iqd9cl$37m$1@trimpas.omnitel.net...

O tai nebus gretimo sklypo matavimai, su kuriuo ribojiasi jūsų valdomas
sklypas? Pasižiūrėk brėžinius, gal ten bus gretimų sklypų numeriai ir tai
bus vienas jų.

Mane irgi kvietė, kai valdiškus sklypus matavo.