Tema: Re: .lt domeino pirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-10 14:08:58
Elektroniniu parasu pasirasyt - ne problema. Bet ne ant fakso gi.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Tai per kokia E-pasas sistema ar kaip ten ji vadinasi eina kiek zinau
internetu pasirasineti juridine galia turincius dokumentus, abu turi buti
tos sistemos vartotojai, bent taip pamenu su mokejimai.lt pasirasinejau, bet
jei ne klystu ten eina aplamai tai daryti jei abu registruoti.

JDM.