Tema: Re: del teismo nutarimo
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:35
kad ir dauguma sitos konferencijos lankytoju tokie, net nebando tartis su
kaimynais, iskart teisman... aciu dievui man kol kas pasiseke su kaimynais,
ir uzpyles buvau (dar negyvenau tada), ir masina ant saligatvio statau jau
du metus, nieks nefotkina, tik karta ziema mane apsauke kad sildau per ilgai
po langais masina, bet kadangi tuo tas baigesi, nebuvo kerstauta, kviesta
policija, kad statau ir toliau ant saligatvio po ponios langais, pasidare
maloniai keista.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,