Tema: Re: Omnitel virsininkai
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:29
matai, tele2 rimta turtinga tarptautine kompanija, omnis tautiska kontorele
su tautiska tvarkele, visas ju bonusas kad buvo pirmieji. blyn kai pamenu ju
rysio kokybe darbo pradzioj... dazniau negali prisiskambint nei gali, tai
rysio ner, tai sujungimas negalimas, sms ateidavo po savaites. Kai atsirado
bite, jie siek tiek pasitempe, ir siaip bitej kazkaip is pradziu buvo
tvarkingiau, bet ir lupikai.
dar ne per seniausiai klientam aiskino kad ju imone pelningiausiai dirbantis
operatorius, todel reik but ju klientu, suprasciau jei akcininkam ta
sneketu. Is ko daromas pelnas? is dideliu ikainiu nepadengtu kokybe, tinklo
pletra visu pirma, is centu mokejimo darbuotojam (geriausi pabega pas
konkurentus) nu t2 man pigiausiai iseina, kokybe +/- ta pati, aptarnavimas
visur prastokas kiek teko bendraut, labai jau oficialiai sprendzia
sudetingesnes problemas, is omnio supykes (atsiunte neteisinga saskaita, uz
detalia paprsase 25 litu, ir akivaizdu kad ju klaida buvo, bet nieks su
manim nesnekejo, ieskot igaliotu tam zmoniu neturejau laiko) isejau biten,
is ten dar labiau perpykes (pavogus telefona negalejo jo uzblokuot kol
nepadiktuosiu sakaitos numerio, ir dar kruvos duomenu, as palangoj, saskaita
namie, kol gryzau kazkas prisnekejo daug, ir turejau moket) i t2, cia
uzsisedejau, kol kas viskas daug maz ok su jais.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,