Tema: Re: Omnitel virsininkai
Autorius: Aladdin
Data: 2011-03-31 11:09:47
As beje Zabulio koordinaciu ir neklausiau, klausiau to atsiliepusio zmogelio virsininko koordinaciu.
Man buvo aiskiai pasakyta, kad tokios informacijos jie nesuteiks. Kai paklausiau to konsultanto
pavardes - irgi atsisake pasakyti. Tiesiog super kontorele. Kiek su uzsienio support'u bendrauju -
absoliuciai niekur tokiu nesamoniu nesu sutikes. Reikes matyt savo likusius telefonus kuo greiciau
is Omnio kelti.