Tema: Re: Omnitel virsininkai
Autorius: Aladdin
Data: 2011-03-31 11:03:35
On 2011.03.31 10:46, Linas Petkevičius wrote:

> Pradeciaunuo kad issiaiskinciau ar omnyje yra tokia pareigybe - klientu aptarnavimo skyriaus
> viršininkas. Suzinojus, kad tokio nera, ieskoti Egles Valeikienes.

Tai call centro virsininke daug maz isivaizduoju kas, tik va kitas klausimas - ar man kas duos jos
kokias koordinates:) Man tada idomu kitas atvejis, jei klientu aptarnavimas "deda" ant klientu ar
tiesiog nekvalifikuotai juos aptarnauja - klientui nepaliekama jokios galimybes apie tai informuoti
tai ka priklauso:/ Cia vadinama normaliu ir iprastu dalyku? Nors Lietuvoje aisku visko galima tiketis.