Tema: Re: del draudimo zalos ivertinimo
Autorius: Ernikas
Data: 2011-04-01 12:17:44
kartais civilkes taisykles buna palankesnes nei kasko ir tuo labiau juos
priziuriu draudimo komisija.
taigi issireikalauti galima, bet sunku ir tai daznai kainuoja ne tik
papildoma laika.

buvo man su durelem, po avarijos kiauriai prabrauke. civilke draudimas man
sakyti, kad dureles jau buvo spakliuotos ir mes tau neprivalome gerinti.
sakau teisingai, tai negerinkite, bet yra toks punktas, kad arba
remontuojate arba keiciama analogiska detale ir nieko as neprivalau moketi.
finise po keliu gincu buvo pastatytos naujos dureles ir nudazytos.

Ernikas