Tema: Re: del draudimo zalos ivertinimo
Autorius: Junda
Data: 2011-03-31 23:06:24
Kaip iš tikro nežinau, bet žinau, kad kai pareikalauji raštu išdėstyt
atsisakymą mokėt ar ketinimą mokėt mažiau, tai labai greitai pasikeičia
jų pozicija. Va draugė pametė mašinos raktą. Tas raktas baisiai ten
kažkoks krūtas buvo. Tai kasko draudimas turėtų apmokėt naujo rakto
pagaminimą, signalizacijos perprogramavimą. BMW raktus tuos parduoda tik
po du. Draudimas (SEESAM) atsisakė mokėt už antrą raktą, liepė mano
draugei mokėt pačiai. Paprašė raštu viską išdėstyt. Nuomonė pasikeitė,
jau sutinka už abu apmokėt. Ir tokių istorijų daugiau žinau.