Tema: Re: Tai i ka kreiptis?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-24 19:24:29
"prabegom" <aaa@mail.lt> wrote in message news:im75q6$ugk$1@trimpas.omnitel.net...
> Buta parduot, nusipirkti kita kitoje vietoje, neatskleidziant psichopatui
> adreso (registruotis kur nors ne naujoje nuosavybeje).
>
> Kainuos greiciausiai panasiai, kiek privatus kaltinimas, spynu/duru remontas
> ir emociniai pergyvenimai slepiantis nuo persekiotojo.

Aha!

Ir tada moteriškosios pasitikėjimas savimi krenta asimptote link 0, net nepabandžius sistemiškai paieškot išeičių ir gauti geros pamokos su kuo neprasidėt, o kaip prasidėjus - kaip elgtis. Kosmopolitiškai mąstant aš siūlyčiau nesustot ir parduodant butą nusipirktą kitą nuo mokesčių laisvoje zonoje :-)