Tema: Re: Tai i ka kreiptis?
Autorius: Rivo
Data: 2011-03-22 09:48:36
na tai pirmiausia pareiškimas dėl grasinimų policijai. Tada ir į iškvietimus
rimčiau reaguos.

"Giedre&Co"  parašė naujienų news:im9h4g$k01$1@trimpas.omnitel.net...

keis ta spyna, bet as turejau omeny nu kas is to? o jis nori: "nuzudysiu
tave, nebegyvensi, rugstim veida apipilsiu, tu cia manes neismetinesi is
namu (nesvarbu, kad ne jo)"

"Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message

> cia greiciau ka JI atsako i mineta klausima. Nes jei spynos nekeicia, nes
> "...lauks prie duru...", tai ka cia zmogui bepadesi.
>

> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message

>>> merginai. Vyriskis smurtaujantis, terorizuojantis, santazuojantis
>>> psichopatas (tai patvirtino gydytojas, kai buvo paguldytas i
>>> psichiatrijos
>>> skyriu). Dabar ji bega is savo namu, nes bijo (kol kas nepapjove, bet