Tema: Re: Tai i ka kreiptis?
Autorius: darius
Data: 2011-03-23 23:30:45
nesuprantu problemos... bk 145 berods... grasinimas nuzudyti, pradeda
ikiteismini tyrima, pareiskia itarima, "svelniai" paaiskina nelist prie
damos, jei lenda galima ir suemima pabandyt isudyt...
cia aisq labai patiktu nukentejusiai, bet tam ir ji kazka rimto pateikt
turi, gal koki grasinima irasyt, koki liudytoja atsivest ar dar kazka, vien
is jos zodziu policija aisku zmogaus neuzdarines...

beje, cia vilnius?