Tema: Re: manocreditinfo.lt "STOP Kreditui"
Autorius: Baterijus
Data: 2011-03-09 09:21:55
Principas tas, praktiskai visos greituju kreditu bendroves, bankai ir t.t. pries isduodami kredita tikrina klienta Creditinfo duomenu bazeje, jei randama dele nepadengta skola - kreditas neisduodamas. Uzsisakius "Stop Kreditui", tu buni pazymimams creditinfo duombazej, kaip nepageidaujantis paskolu. Kiek zinau, didzioji dauguma kredito bendroviu ima duomenis is Creditinfo, bet kazkokia galimybe, kad paims tavo vardu is noname kompanijos, yra.