Tema: Re: manocreditinfo.lt "STOP Kreditui"
Autorius: Nitro
Data: 2011-03-08 20:01:30
cia skirtingos kontoros. Bet duomenu bazes gali but ir tos pacios.

"MumZer"  parašė naujienų news:il5qbn$g5n$1@trimpas.omnitel.net...

esu tokia uzsisakes tai lygtais ramu. kol kas

tik nezinau ar susije ar ne, bet pradejau gavinet spama su prierasu:

/Atsiprašome, jei tokio pobūdžio informacija Jūsų nedomina. Norėdami
atsisakyti mūsų informacinių pranešimų, prašytume adresu cr@cr.lt
<mailto:cr@cr.lt> atsiųsti laišką pavadinimu „NEBESIŲSTI“. Jūsų el.pašto
adresas buvo paimtas iš viešai prieinamų duomenų bazių./

labiausiai mane kaso eilute "/viešai prieinamų duomenų bazių" - čia kas
per bazės tokios??/