Tema: Re: manocreditinfo.lt "STOP Kreditui"
Autorius: pjezo
Data: 2011-03-08 21:36:09
taciau skaigtant to STOPO salygas randam:

"Tačiau bet kokia kredito sutartis yra sudaroma tiesiogiai tarp asmens ir kreditoriaus. UAB „Creditinfo Lietuva“ neatsako už bet kokį kreditoriaus priimtą sprendimą (pvz., kreditorius priima sprendimą kredituoti asmenį nesidomėdamas asmens kreditingumu ar ignoruodamas faktą, kad asmuo nepageidauja kredito ir pan.)"