Tema: Re: Apsipirkimas Lenkijoje
Autorius: svyt
Data: 2009-03-31 22:23:27
muitininkai ir viduryje lietuvos stabdo automobilius patikrinimui. sustabde
mano mb307 ir tikrino labai priekabiai, as kraudamas ji taip netikrinau,
paaiskejo kad sumaise merginos fenus su kazkuom tais, tarkim sulciaspaudem
(veziau kruva prekiu parduotuviu tinklui buteka (nu tipo elektromarkt)).
Sake, kad galima vezti prekiu uz 500 lt, o kazkur skaiciau/ girdejau kad uz
3000 lt be dokumentu, krovinio vaztarascio konkreciai.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.