Tema: Re: 3G ryšio technologija
Autorius: Glebas
Data: 2009-02-24 12:20:21
"shmikis" <jo@fa.na> wrote in message news:op.upuoleh31k351w@lapt.init.lt...
> cia as netiek apie susitarimus kiek apie tai, kad nusipirktum gera daikta
> (ar paslauga) uz gera kaina, reikia tiksliai zinoti ko tu nori dar iki
> skelbiant konkursa.
Taip, tas butinai. Kitaip normaliu salygu paruosti nera sansu

> dar geriau jeigu jau ir tiekeja pasirenki. t.y. jei
> reikia spausdintuvo, issiaiskini reikalinga gamintoja ir modeli, tada
> issirenki tiekeja ir duodi jam parengti salygas. nedurnas tiekejas parasys
> teisingas salygas ir nebus skundams jokio pagrindo. tai nera labai
> paprasta, bet kas dirba ne pirmi metai moka tokius dalykus rasyti. siaip
> jau tokiu itakingu tiekeju kurie galetu rimtai pakaisioti pagalius i ratus
> nedaug ir yra, todel gali konkursus tarp tu keliu ir dalinti. vienais
> metais is vienu nuperki, kitais metais is kitu. tokiu atveju ramus
> [...]
Ne visai. Pagal viesuju pirkimu istatyma negali praeidineti tik vienas modelis. Tada jau groja kaina. Kartais dvieju gamintoju gaminiai turi identiskas arba visiskai panasias specifikacijas, bet vieno is ju gaminys yra brangesnis. Jei nori nusipirkti ta brangesni, jau gali buti bedu ir apskundimu.
Pagrindo gali labai jau aiskaus ir nebuti, bet kiekvienas skundas stabdo konkursa, kad ir trumpam. Teko matyti, kaip butent mazieji, nezinomi (pirma karta girdimos firmeles) taip smaginosi ir gadino nervus stabdydamos konkursa....

> paciam rasyti salygas yra sudetinga nezinant visu detaliu. ir yra rizika
> kad teks pirkti totalu suda, nes tas sudas atitiko salygas ir jo kaina
> buvo maziausia. plius dar daug niuansu su prieziura ir palaikymu - yra
> toks verslo modelis - iranga parduodi pigiai bet atsiimi per velesne
> prieziura ir panasiai.
Deja, valstybines istaigos del viesuju pirkimu tvarkos daznai sudus ir susiperka. Tokia jau realybe...

> beje esu mates konkursu (uz europinius pinigus aisku) kuriuose buvo
> perkama specifikaciju parengimo paslauga :)
Bet pries tai reikia skelbti specifikaciju pirkimo paslaugos pirkimo konkursa (arba apklausa ar kita forma), tada parengiamos specifikacijos, tada skelbiamas pagrindinis konkursas. Ir taip bum ir per ta laika iseina naujesnis modelis ir kukuoji, nes specifikacijos ruosiamos realiem modeliam, o ne tokiem, kuriuos prades gaminti po 3 menesiu...

> teko buti ir pardaveju ir prikeju konkursuose tai, tokia nuomone
> susidariau is praktikos paziurejes i pirkimu procesa is abieju pusiu.
O bunant pirkeju puseje ir matant kaip prie visko kabinasi VPK, kaip yra su ES pinigu panaudojimu besirupinancia ESFA ar kaip ten ji, tai yra klaiku. Todel ir rasomi visokie keisti parametrai i specifikacija, kad nepraeitu nezinia kas..