Tema: Re: 3G ryšio technologija
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-23 19:54:22
na su coca-cola tai paprasta: cocos ir colos lapai, o visa kita tai sakoma
kad 3 zmones zino ir tikslus receptas seife, cili picoj yra knygute su
cocacolos istorija :)  saugomas, bet jei potencialus tiekejas deklaruoja kad
mano kaime veikia 3G o as galiu duoti i kepure kaikapadaryti kad to nera (ir
nebus, kogero) tai ir ziuriu ka cia jis slepia po savo postringavimais
(faktas kad nores prastumti EDGE uz 3G), bet kaip minejau jau situacija
isspresta, aciu visiems uz mintis