Tema: Re: N??tumas
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-17 13:14:50
O, klausimas į temą - ar darbdaviui kur nors numatytas saugiklis su teise reikalauti tokios pažymos kas kažkiek laiko iš tos darbuotojos?
Na, suprantat, paima pažymą, kad nėščia, o paskui maža kas, arba netgi išvalymas - ir ką toliau? Ji dirba, o darbdavys kasdien atena pažvilgčioti į jos pilvą su paruoštu popieriumi apie atleidimą?
Jei nėra prievolės pranešti apie pasibaigusį nėštumą - tai kaip darbdaviui gyvent? :) (čia jei tikrai nėra prievolės, nes aš nepamenu).