Tema: Re: Del VMI
Autorius: ttt
Data: 2009-02-16 08:09:03
Taip nesiskaiciuoja :)
As galiu gyventi vienas ir neisleisti maistui ir buto patarnavimams nei
lito ;) Prie to galiu moketi 2000lt paskolos imoka, turedamas 2000lt
alga.
Jei pradesim dabar aiskintis kas su kuo gyvena, bus daeita kad reikes
deklaruoti su kuo ir pas ka miegi ;) VMI ta supranta ir ziuri tik tas
pajamas ir islaidas, kurias gali oficialiai pamatyti. MGL cia ne prie
ko.

mumumčik zergatronas explained on 2009.02.15 :