Tema: Re: Del VMI
Autorius: ttt
Data: 2009-02-13 15:02:05
Kas zinojo tas ir prasisuko. Buvo taip kad leido iki tam tikros datos
legalizuotis visa nelegalu turta, o po tos datos jei rasdavo nelegalaus
- trumpindavo pagla visa programa.
Man viena nepriemoka pastebejo po 3 metu... Jei kazko nesusimoki - jie
is karto nemato, nes nera tokiu programu kurios realiu laiku searchintu
deklaraciju neatitikimu su kokiais nors kitais duomenimis. Vienus
pamato atsitiktinai, kitus planine tvarka po truputi tai ir gavosi
uzdelsimas..
Tam ir yra deklaravimas, kad pirmoje eileje turi pats rupintis, o ne
jie.

Renookas explained :