Tema: Re: del mokslu
Autorius: SK
Data: 2009-02-14 10:57:26
> esu 100% garantuotas kad nueina su destitoju prie stalo ir padiktuoja
Galimas variantas, bet nebutinai.

> atsakimus ir to pazimiai tikrai nevertas, lankomumas privalomas ir kitiem
> studentas kad mazai paskaitu lanke ant vieno balo pazimi sumazino. jos
Yra toks dalykas, kaip laisvas grafikas. Bet kuris dirbanti/studijuojantis,
esant butinybei, gali susitvarkyti.

> vidurkis 8.22 jai ir uz moksla nereiks moket ir gaus stipendija ir bus
> tokiu studentu kurie mokes uz moksla ir gaus stipendija ir dar atsiras
> kazkuris
Vidurki 8 gali tureti bet kuris, nepriklausomai, ar darbuotoja-studente
mokysis pas jus ar ne.

> studentas kuris gautu stipendija jai ne darbuotoja kolegijos nes ji visus
Ar yra studentu, kurie turi vidurki >8 ir negauna stipendijos? Tokiu atveju
gal si darbuotoja ir paima tokio studento stipendija. Taciau paprastai su
vidurkiu >8 nera tiek daug, kad neuztektu stipendiju fondo.