Tema: Re: dar de ldraudimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-28 11:01:14

"LB"  wrote in message news:ikfngj$j4a$1@trimpas.omnitel.net...

>zinai, polise nera parasyta, nuo kokio uzpylimo draudziuosi
>ten parasyta "užpylimas"

LD taisyklese nera parasyta uzpylimas. Labai abejoju, kad ir kur kitur rasi.

4. Draudiminiai įvykiai.
4.1. Draudimo apsauga apdraustajam turtui apima įvykius, kurie staiga ir
netikėtai sukeliami arba įvyksta dėl pasireiškimo
4.1.2. Vandens:
a) šildymo sistemos, vandentiekio, kanalizacijos tinklų avarijos – staigaus
ir netikėto vandens (nuotėkų,
garų) išsiveržimo ne pagal paskirtį dėl sprogimo, užsikimšimo ar užšalimo iš
draudžiamose patalpose
esančių stacionariai sumontuotų atitekamųjų ar nutekamųjų aprūpinimo
vandeniu sistemos vamzdžių,
kitų su vamzdžių sistema stacionariai sujungtų vandentiekio, kanalizacijos,
šildymo vandeniu ar garu
įrenginių. Taip pat avarija vadinamas staigus ir netikėtas vandens
išsiveržimas iš kitų su vamzdžių
sistema susijusių įrenginių (skalbimo, indų plovimo mašinų ir kt.
įrenginių).
Atlyginami tik apdrausto turto, kurį sunaikino ar sugadino vandentiekio,
šiluminių tinklų, kanalizacijos
vanduo, nuotekos ar garai, nuostoliai. Pastatų draudimo atveju taip pat
atlyginami nuostoliai, padaryti
patiems šildymo, vandentiekio ar kanalizacijos sistemos įrenginiams.
Taip pat atlyginami nuostoliai dėl vandentiekio, kanalizacijos, šildymo
karštu vandeniu ar garu vamzdžių
staigių ir netikėtų trūkimų ir jų užšalimo, jei šie vamzdynai yra sklype,
kuriame yra draudžiamas
turtas, ir naudojami apdraustam turtui eksploatuoti.
b) vandens prasiskverbimo iš gretimų patalpų – vandens prasiskverbimo į
apdraustas patalpas dėl gretimose
patalpose įvykusios šildymo sistemos, vandentiekio, kanalizacijos tinklų
avarijos, staigaus ir
netikėto vandens išsiveržimo dėl kitų priežasčių.

Nuostoliai dėl vandens neatlyginami:
- pastatams, kurie nebaigti statyti, yra rekonstruojami ar kuriuose vykdomi
kapitalinio remonto darbai;
- esant gruntinio vandens poveikiui;
- jei vanduo naudojamas plovimui ar valymui;11
- atsiradę netvarkingoms ar nesandarioms stogo dangoms ar pastato išorinėms
sienoms praleidžiant vandenį;
- atsiradę dėl audros, potvynio, liūties, krušos ar sniego slėgio;
- atsiradę dėl vandens ištekėjimo iš drenažo įrenginių;
- nuostoliai vamzdynams, jei jie patiriami dėl trūkimo esant ilgalaikės
korozijos poveikiui.
>kažkaip man pats draudimo tikslingumas darosi abejotinas.... Mašinai kasko
>skirtas ne tam, kad atlygintų ir tavo nuostolius? o jei aikštelėj randu
>įvažiuota, aplinkui nieko nėra - tai jau amba?

>apipils kaimynas - jis gi sakys nieko aš nežinau. išnyks savaitei tyliai į
>kaimą, kol viskas pradžius, ir tiek žinių?

Jei  po savaites nebus JOKIU zymiu - koks tavo nuostolis?

>kažkaip man pats draudimo tikslingumas darosi abejotinas.... Mašinai kasko
>skirtas ne tam, kad atlygintų ir tavo nuostolius? o jei aikštelėj randu
>įvažiuota, aplinkui nieko nėra - tai jau amba?

Bendru atveju - ne amba.