Tema: Re: dar de ldraudimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-28 10:01:05
Dabar ziurim tokia situacija. Turi draudimo polisa, kuriame parasyta -
"Atlyginsim zala, jei nukentesi, kai tau i snuki duos Petras". Tau kazkas
dave į snuki, tu manai, kad Petras ir eini skustis draudikui. Tuo tarpu tavo
zmona sako, kad i snuki Petras tau nedave, kad tu cia pats girtas nuo laiptu
nukritai. Plius ji dar parodo santuokos liudijima, kuriame parasyta, kad tu
sutinki, jog girtas uz save netsakai ir tokiais klausimais uz tave kalba
zmona. Ir tokiu atveju, net jei zmona miega su Petru ir turi savu interesu
ji ginti, draudikas turi pilna teise tiketi jos pateikta informacija.
Nepatinka - eini aiskinies su savo boba, kad nurodytu, kad kaltas visdelto
Petras (jeigu is tiesu taip ir yra). Nesusitari - eini ant abdukcijos -
dantys su Petro sportbaciu perpisti ar laiptineje juos pasejai.

"LB"  wrote in message news:ikfk04$cab$1@trimpas.omnitel.net...

skaitau pasirasydamas
stai atvejis: apipila is tech. auksto, girtas V Vandenu santechnikas paliko
ventili per slegio bandymus.
Pries du metus LD apmoka uz laptopa, kaip jie ten su Energija ar su
Vandenimis aiskinosi, manes nejaudina.

dabar ka - VE sako, buvo atlydys, gal nuo stogo bego. ir ka - pzdc? Kaltas
as pats, kad stogo nevalau?

LB