Tema: Re: del adminitracinio nuosprendzio apksundimo
Autorius: Ekovila
Data: 2011-02-22 10:59:03
Pasikartosiu - jam NEBUVO jokios kliuties is desines, tu atvaziavai
tiesiai is priekio o ne is desines. Paskaityk KET.
Galetum ieskoti jo kaltes jei gatves plocio nepakaktu prasilenkti - tada
jis privaletu tave praleist kaip TP vairuotojas kurio puseje yra
kliutis. Bet ten 4,4m (beje is nuotraukos matosi kiek ten vieto yra
pravaziavimui) todel vargu ar pavyks, dar jeigu skiriamoji juosta butu
matoma ir viskas ivyktu tavo kelio puseje tai gal. Todel prie abipuses
kaltes vargu ar pritempsi.
O 133 punktas, nepyk, bet butent apie tave ir kalba, stai kaip viskas
atrodo is salies - neivertinai kelio bukles bei savo vairavimo igudziu
todel vaziavai pergreitai, kai pamatiai kita auto tinkamai neivertinai
situacijos ir issigandai, kirtai ant stabdziu vietoj to kad dirbti vairu
ir ikalei is priekio atvaziojanciam automobiliui.