Tema: Re: Medþiø kirtimo
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-19 03:57:14
Tai kad nekerta miško nei 30, nei 40 metų, tai jaunuolynu laikoma iki 40
  metų, medis ne žmogus, ilgiau gyvena ;) Pušyną gal tik virš 100 metų
leidžia kirsti. Pasvirimas pats savaime nelabai ką reiškia, na
vyraujantis vėjas iš atitinkamos pusės, tai ir pasvirus, na ir kas,
pušis ne kortų namelis juk, nesugrius. Siūlyčiau pagalvoti dėl draudimo,
jei draudžia dėl tokių atvejų.