Tema: Re: Medžių kirtimo
Autorius: priest
Data: 2011-02-18 08:54:07
Negarantuoju ( tik spėju), bet manau, kad efektyviausias variantas būtų
kreiptis į LESTO. Kiek teko tėvukui kaime su jais susidurt ( kur vaismedžiai
iki pat elektros laidų), tai LESTO nesismulkina ir vadovaujasi principu "
geriau nupjaut daugiau, negu per mažai". Šiaip jau jie labiausiai
suinteresuoti, kad per vėtras ( kai jiems darbo ir taip per akis) tokių
"galimų avarinių vietų" liktų kuo mažiau. Nežinau, kaip kokiam rajone, bet
tėvukui kaime nereikia jokios rašliavos, užtenka paskambint ir žiūrėk jau
stovi kieme su keltuvu ir užvesta "varna" :)

priest