Tema: Re: Medžių kirtimo
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-18 09:13:26
na, as tik paraginau dar syki pasvarstyt, ar jau tikrai tie medziai trukdo ir ar jau tikrai tie valdininkai neteisus. Nupjovimo greitis priklauso nuo skirtu tam reikalui pinigu kiekio. Esu girdejes kalbu-va , nupjoveme , iskart sviesiau pasidare. O praejus dar savaitei-pradeda gailetis, taciau klaidai atitaisyt jau kokiu 40m prireikia:)